Nowi brokerzy kanałów sportowych: Eleven Sports z Polsat Media,  Eurosport z TVN Media

28 listopada 2018

Nowi brokerzy kanałów sportowych: Eleven Sports z Polsat Media, Eurosport z TVN Media

Od 1 stycznia Polsat Media będzie odpowiedzialne za sprzedaż czasu reklamowego na kanałach Eleven Sports, a TVN Media za kanały Eurosportu. Jest to naturalna konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 roku. Grupy Cyfrowy Polsat oraz Discovery TVN przenoszą należące do siebie kanały do swojego portfolio sprzedażowego.

 

W maju 2018 roku Grupa Cyfrowy Polsat poprzez Telewizję Polsat nabyła ponad 50% udziałów w Eleven Sports Network. Był to kolejny krok wzmacniający  pozycję Grupy Polsat  na rynku transmisji sportowych w Polsce. Przejmując kontrolę nad polską spółką Eleven Sports Network, Grupa Polsat zyskała dostęp do sportowego kontentu premium  na  światowym  poziomie.  To kolejna  strategiczna  inwestycja  mająca  na  celu  konsekwentną  budowę  jak najlepszej oferty programowej dla widzów Grupy Polsat.

 

Eleven Sports posiada w swojej ofercie światowej klasy wydarzenia sportowe. W Polsce nadawca uruchomił już cztery kanały premium: Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4. Ich ramówki w całości tworzone są z myślą o polskim widzu. Trzon oferty programowej stanowią czołowe europejskie rozgrywki piłkarskie, takie jak LaLiga Santander, Bundesliga, Serie A i FA Cup, wyścigi Formula 1™ oraz popularne ligi żużlowe. Produkowane według najwyższych standardów kanały telewizyjne nadają całodobowo, w technologii multi-screen i rozdzielczości HD. Eleven Sports 1 dostępny jest również w jakości 4K. Od maja 2018 Eleven Sports Polska Sp. z o. o. wchodzi w skład największej polskiej grupy medialno-telekomunikacyjnej Cyfrowy Polsat, która posiada 50% plus jeden udziałów spółki. Pozostałe udziały należą do Eleven Sports Network Ltd. 

oferta