oferta

Telewizja

Biuro reklamy Polsat Media to portfolio 79 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Dla naszych klientów realizujemy kampanie reklamowe, kampanie sponsoringowe oraz „szyte na miarę” projekty specjalne. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez Polsat Media reklamowo w 2019 roku wyniósł ponad 32% w grupie docelowej 16-49 lat. W naszej ofercie znajdują się kanały o tematyce lifestylowej dla kobiet i mężczyzn, kanały sportowe, kanały filmowe, kanały informacyjne, kanały ogólnorozrywkowe oraz kanały dziecięce.

Polsat Media Online

Polsat Media Online oferuje przestrzeń reklamową, w której reklamodawca ma możliwość przeprowadzenia zarówno kampanii video w wysokiej jakości treściach jak też kampanii display na stronach www i aplikacjach o różnorodnej tematyce (np. VOD, informacja, sport, pogoda, lifestyle). Realizujemy kampanie zasięgowe, wizerunkowe lub efektywnościowe - w tym nieszablonowe, dedykowane dla konkretnego klienta projekty specjalne. Zapewniamy dotarcie do wielomilionowej grupy użytkowników (73% wszystkich internautów, dane: Mediapanel, średnia za rok 2020) z wykorzystaniem efektywnych i sprawdzonych narzędzi marketingowych.

 

Polsat Media AdTube

Polsat Media AdTube to platforma zrzeszająca popularnych twórców internetowych, którzy w niezwykle skuteczny sposób budują wokół siebie grupę lojalnych i zaangażowanych odbiorców, dzieląc się z nimi swoimi pasjami i zainteresowaniami. Dzięki swojej charyzmie oraz więzi wytworzonej z widzami, rekomendacje influencerów często potrafią przewyższyć rezultatami niejedną zasięgową kampanię. Twórcy skupieni wokół platformy Polsat Media AdTube są trendsetterami, których zdanie nierzadko traktowane jest jak opinia eksperta. Działania z ich udziałem wzbogacają przekaz tradycyjnych mediów, stając się nierozłącznym elementem działań marketingowych.

Polsat Media AdScreen

Polsat Media AdScreen to produkt w ofercie Polsat Media, łączący ekrany należące do Screen Network. W skład wchodzą ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz sieć klubów fitness CityFit na terenie całego kraju.

Radio

Polsat Media oferuje swoim klientom możliwości reklamowe w radio za pośrednictwem ponadregionalnej stacji Muzo.fm, która jest dostępna w 11 największych polskich miastach. W ofercie stacji znajduje się świetna muzyka oraz rozbudowane serwisy newsowo-biznesowe. MUZO.fm powstało w miejsce istniejącego 12 lat radia PiN, które 25 września 2014 roku zakończyło emisję premierowych audycji.