o nas

Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 79 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat oraz innych nadawców polskich i zagranicznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez Polsat Media reklamowo w 2020 r. wyniósł blisko 39% w grupie docelowej 16-49 lat.

 

Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display) z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Interia.pl, Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców internetowych), Polsat Media Digital Audio (reklama audio w Internecie) oraz ponadregionalna stacja radiowa Muzo.fm. Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej. W 2019 roku Polsat Media zostało uznane za Najlepsze Biuro Reklamy Telewizyjnej w raporcie opublikowanym przez „Media i Marketing Polska”.


Jesteśmy młodym i zgranym zespołem złożonym z ponad 250 utalentowanych osób. Naszą największą siłą jest doświadczenie na rynku. Zdobyliśmy je pracując zarówno po stronie domów mediowych jak i telewizji. Przykładamy szczególną wagę do wysokich standardów obsługi klienta oraz relacji biznesowych. Inwestujemy w ludzi, wiedzę i narzędzia, dzięki czemu cały czas się rozwijamy i rośniemy w siłę.

oferta