TV Puls i PULS 2 od 1 stycznia 2021 roku w ofercie Polsat Media

02 grudnia 2020

TV Puls i PULS 2 od 1 stycznia 2021 roku w ofercie Polsat Media

Od 1 stycznia 2021 r. do oferty Polsat Media dołączy Telewizja Puls, będąca właścicielem dwóch stacji naziemnych – Telewizji Puls i Puls 2.

 

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem rodzinnym „Puls Kids”. Jak dotąd rok 2020 pozostaje rekordowy dla Telewizji Puls, która jako Grupa odnotowała najlepszy wynik w swojej historii – 6,31% udziału w rynku (Dane: Nielsen, 01.01-30.11.20, A16-49). Rekordowe wyniki osiągnęły również oba kanały: TV Puls - 4% (SHR, 16-49) a PULS 2 - 2,31% (SHR, 16-49).

 

Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje, dokumenty, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes” i „Reporterzy. Z życia wzięte”, rozrywkowy show „Gra Muzyka”, „Następny proszę!”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską jakimi do tej pory były: Wielka Zabawa TV Puls w Mrągowie 2019, Wielka Zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty 2018, Mazurska Noc Kabaretowa 2017 i 2018, Kabaretowa Noc pod Gwiazdami 2018 w ramach 39. Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry czy Zielonogórska Noc Kabaretowa 2017.

 

Dołączenie kanałów Telewizji Puls do oferty reklamowej Polsat Media będzie istotnym elementem wzbogacającym szerokie portfolio, które od stycznia 2021 roku będzie liczyć 80 stacji. Dzięki temu Polsat Media stanie się największym biurem reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (prawie 40% w grupie A16-49) oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.

oferta