internet:INTERIA

Interia.pl: polski portal horyzontalny, medium internetowe, źródło codziennej informacji, inspiracji i wiedzy dla większości (67%) Użytkowników polskiego Internetu. Zasięg Interii wynosi 18 800 000 Realnych Użytkowników miesięcznie. Każdego roku w Interii publikujemy ponad 140 000 materiałów redakcyjnych i produkcji video. Interia zaciekawia Użytkowników efektami etycznej i rzetelnej działalności dziennikarskiej: artykułami, konkursami czy programami video. Niemal zawsze obok propozycji redakcyjnej prezentowane są w Interii reklamy Partnerów Handlowych. W ten sposób zapewniamy, że nasza powierzchnia reklamowa prezentuje klasę jakości premium. Reklama w Interii może skutecznie kreować potrzeby i wpływać na decyzje konsumenckie Użytkowników. Dlatego realizujemy działania wspierające każdy etap ścieżki zakupowej, od inspiracji po sprzedaż: zasięgowe, kontekstowe, z zakresu content-marketingu, e-commerce’u, email-marketingu oraz reklamy programatycznej. Strona Główna Interii zapewnia Reklamodawcom prestiż i bardzo wysoki zasięg dzienny ok. 1 380 000 UU oraz idealne audytorium dla działań wizerunkowych, pro-sprzedażowych lub informacyjnych. Serwisy tematyczne Interii zapewniają bardzo wysokie zasięgi w atrakcyjnych grupach docelowych i umożliwiają dotarcie do Użytkowników o podobnych zainteresowaniach. Oferujemy wybór spośród 40 nośników reklamowych typu: display, video, e-mail i reklamy natywnej. Umożliwiamy korzystanie z unikalnych metod kierowania reklam: demograficznej (audience, BigData) , meteo-marketingu (InteriaMeteo), upodobnienia (look-alike) lub metody opisowej (słowa kluczowe). Rozwiązania zapewniają wysoką skuteczność kampanii zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Zapewniamy także eksperckie wsparcie specjalistów z Biura Reklamy w zakresie: planowania kampanii, wyboru rozwiązań, optymalizacji w takcie emisji i raportowania post-buy. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Reklamy.

oferta