07 grudnia 2020
17. Mikołajkowy Blok Reklamowy – Dziękujemy!
Już po raz siedemnasty widzowie Telewizji Polsat, pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję Polsat i Biuro Reklamowy Polsat Media, ponownie cieszyła się ogromną popularnością wśród widzów. Specjalny blok reklamowy, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat – obejrzało prawie 7 mln widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie A4+ było to 37,3% udziałów, a w grupie komercyjnej aż 41,3%. Według wstępnych szacunków zebrano kwotę niespełna 1,6 miliona złotych, prawie o 1/3 więcej niż w ubiegłym roku. Podczas dotychczasowych siedemnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.