E-commerce: reklama pro-sprzedażowa, ułatwiająca transakcji w Internecie.
Działania e-commerce w Portalu Interia oparte są o następujące produkty reklamowe:
- Linki tekstowe,
- Reklamy display (desktop i mobile),
- Bloczki ofertowe umożliwiające bezpośrednią e-sprzedaż wskazanych ofert,
- Centrum Zakupów na Stronie Głównej Interii, jako kompleksowe rozwiązanie dla e-sklepów,
- Mailing profilowany z użyciem danych użytkowników Poczty Interii.
Pro-sprzedażowe działania reklamowe realizowane są na stronach Portalu Interia:
- Wysokozasięgowe produkty pro-sprzedażowe na Stronie Głównej Interii,
- Reklamy pro-sprzedażowe osadzone kontekstowo w serwisach tematycznych Interii,
- Reklamy w aplecie poczty www/mobile, z możliwością profilowania demograficznego na podstawie danych Użytkowników Poczty Interii.
Rozwiązania e-commerce w Portalu Interia rozliczane są w różnych modelach, odpowiadających zapotrzebowaniu Reklamodawcy i specyfice sprzedaży.
W celu przygotowania oferty na działania e-commerce, zapraszamy do kontaktu z Biurem Reklamy Polsat Media.