E-commerce

E-commerce: reklama pro-sprzedażowa, ułatwiająca transakcji w Internecie.

Działania e-commerce w Portalu Interia oparte są o następujące produkty reklamowe:

  • Linki tekstowe,
  • Reklamy display (desktop i mobile),
  • Bloczki ofertowe umożliwiające bezpośrednią e-sprzedaż wskazanych ofert,
  • Centrum Zakupów na Stronie Głównej Interii, jako kompleksowe rozwiązanie dla e-sklepów,
  • Mailing profilowany z użyciem danych użytkowników Poczty Interii.

Pro-sprzedażowe działania reklamowe realizowane są na stronach Portalu Interia:

  • Wysokozasięgowe produkty pro-sprzedażowe na Stronie Głównej Interii,
  • Reklamy pro-sprzedażowe osadzone kontekstowo w serwisach tematycznych Interii,
  • Reklamy w aplecie poczty www/mobile, z możliwością profilowania demograficznego na podstawie danych Użytkowników Poczty Interii.

Rozwiązania e-commerce w Portalu Interia rozliczane są w różnych modelach, odpowiadających zapotrzebowaniu Reklamodawcy i specyfice sprzedaży.

W celu przygotowania oferty na działania e-commerce, zapraszamy do kontaktu z Biurem Reklamy Polsat Media.

oferta