09 lutego 2021
Zoom TV rozpoczął casting do polskiej edycji show randkowego „Magia nagości”
Zoom TV rozpoczął poszukiwania uczestników pierwszej polskiej edycji popularnego show randkowego „Magia nagości”. Premierę programu w Zoom TV zaplanowano na wiosnę tego roku. Współczesne randkowanie to złożony proces. Na decyzję o wyborze partnera wpływa dziś nie tylko nasz styl ubierania się czy wykonywany zawód, ale również to, jak prezentujemy się online. Podrasowane profile, zdjęcia z filtrem czy biustonosze uwydatniające piersi to norma w serwisach randkowych. „Magia nagości. Polska” to niezwykłe randkowe show, którego uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich… nagich ciał. Program jest swoistym eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku. Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media.
Program cieszy się dużą popularnością wśród widzów w innych krajach. Oprócz Polski format sprzedano już do takich państw, jak Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Od marca 2019 roku zagraniczne edycje „Magii nagości” emituje również Zoom TV. Dotychczas kanał zaprezentował widzom odcinki edycji brytyjskiej, duńskiej i niemieckiej, na swoją premierę w Zoom TV czeka wersja fińska. W paśmie emisji w Zoom TV program uzyskuje średnio 30 tys. widzów (AMR, All 16-49) i 1,3% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49). Najpopularniejsze odcinki przyciągają ponad 100 tys. widzów i dają stacji 4% udziału w rynku.
Zoom TV started a casting for the Polish edition of “Naked Attraction” dating show.
Zoom TV started the search for participants of the first Polish edition of a popular dating show titled “Naked Attraction”. The show will premiere on Zoom TV in spring. Dating in current times is a complex process. It is not only how we dress or where we work, but it is also how we present ourselves online that influences a decision on choosing a partner. Tuned-up profiles, filtered photos or breast-augmenting bras are a common sight to see on online dating platforms. “Magia nagości. Polska” is an exceptional dating show, the participants of which choose their dating partner judging only by their... naked bodies. The programme is a form of a TV experiment that attempts at answering the question if choosing a partner solely on the basis of their physical traits determines the success of a relationship. The show, based on its British original counterpart “Naked Attraction”, is produced by Studio Lambert, which is a part of All3Media.
The programme is extremely popular among foreign viewers. Apart from Poland, the format has been sold to countries such as Denmark, Finland, Germany, Russia or Italy. From March 2019, Zoom TV has also been broadcasting foreign editions of “Naked Attraction”. So far, the channel showed the episodes of British, Danish and German editions. The Finnish one is yet to be broadcast. In the broadcasting slot, the programme aired on Zoom TV has 30 thousand viewers on average (AMR, All 16-49) and 1.3% of share in viewing rates among commercial viewers (SHR%, All 16-49). The most popular episodes attract over 100 thousand viewers and give the station a 4% market share.