Za nami 20-sta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebraliśmy ponad 2,2 mln złotych!

11 grudnia 2023

Za nami 20-sta edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebraliśmy ponad 2,2 mln złotych!

Kolejny rok charytatywnej akcji Telewizji Polsat i Polsat Media przyniósł zachwycający wynik. W ten jubileuszowy, 20. Mikołajkowy Blok Reklamowy, przed telewizorami zebrało się ponad 4,5 miliona widzów, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. To o pół miliona złotych więcej niż w zeszłym roku oraz największa kwota zgromadzona w ramach akcji. To także dowód na to, że wciąż wierzymy w magię pomagania.

 

Tegoroczna akcja, organizowana już po raz 20., ponownie z sukcesem odznaczyła się na mapie świątecznych wydarzeń w świecie reklamy. Promocyjny spot, dzięki pełnej radości i ciepła opowieści zachęcił szerokie grono widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Na tym to polega – wystarczy, aby w trakcie emisji przed ekranami telewizorów zebrała się jak największa liczba odbiorców. Wynik jest zachwycający, bo dedykowane pasmo obejrzało aż 4,5 miliona osób.

 

The 20th edition of the Santa Claus Advertising Block is behind us. We raised more than PLN 2.2m!

 

Another year of the charity event held by Telewizja Polsat and Polsat Media produced an astonishing result. In this 20th anniversary Santa Claus Advertising Block, more than 4.5 million viewers gathered in front of their TV sets, which generated more than PLN 2.2m of funds earmarked for aid to patients under the care of the Polsat Foundation. This amount is half a million złoty higher than last year and the highest amount ever raised in the event. It also proves that we still believe in the magic of helping others.

 

This year's event, now held for the 20th time, once again proved a successful holiday initiative in the advertising world. The promotional spot, with its joyful and warm story, encouraged a substantial number of viewers to watch the Santa Claus Advertising Block. That's what it's all about – it only takes gathering as great an audience as possible in front of their TV screens during the broadcast. The outcome is stunning, as the dedicated slot was watched by as many as 4.5 million people.

oferta