Wielki sukces specjalnego bloku reklamowego

03 kwietnia 2020

Wielki sukces specjalnego bloku reklamowego "Reklama na Ratunek" - 7 milionów widzów i 3 miliony złotych zebrane w ramach akcji

Ponad 7 milionów widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 miliony złotych zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

Według oficjalnych danych dzięki „Reklamie na Ratunek” zebrano ponad 3 miliony złotych. 2 480 000 złotych pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad pół miliona złotych dołoży Telewizja Polsat. Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

Wysoka widownia „Reklamy na ratunek” – łącznie ponad 7 milionów widzów, przełożyła się na wysokie udziały w obu grupach audytoryjnych. Średnio 38,2% w grupie A4+ oraz 43,3% w grupie A16-49. Był to najchętniej oglądany program w polskiej telewizji od szesnastu miesięcy (listopad 2018).

Specjalny blok reklamowy „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem” był emitowany na antenie Polsatu w czwartek, 2 kwietnia o godzinie 18:45. Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku, od 27 marca zachęcały specjalne spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News. Można było je zobaczyć we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Do oglądania „Reklamy na ratunek” zachęcały również gwiazdy i artyści związani z Polsatem, a także sami reklamodawcy.

oferta