Trzecia edycja „Love Island. Wyspa Miłości” hitem wiosennej ramówki

07 maja 2021

Trzecia edycja „Love Island. Wyspa Miłości” hitem wiosennej ramówki

Trzeci sezon randkowego reality show „Love Island. Wyspa Miłości”, którego gospodarzem jest Karolina Gilon, po raz kolejny cieszył się ogromnym zainteresowaniem widzów. Zwycięzcami tej edycji „Love Island. Wyspa miłości” zostali Caroline Juchniewicz oraz Mateusz Zacharczuk. W finale programu, podobnie jak w poprzednich edycjach, miłość okazała się dla zwycięzców ważniejsza niż pieniądze. W rezultacie nagroda 100 tysięcy złotych została podzielona po połowie na dwoje uczestników. Średnia widownia każdego z odcinków wyniosła niemal 800 tysięcy w grupie A4+. To o 130 tysięcy więcej niż w przypadku drugiego sezonu. Cała seria dotarła do ponad 14,9 milionów widzów w grupie A4+, uzyskując w grupie komercyjnej 12% udziałów w rynku w porównaniu z poprzednimi sezonami udział w grupie A16-49 wzrósł o ponad 20%. Dało to programowi pozycję lidera w grupie komercyjnej. W obecnym sezonie wszystkie materiały dotyczące „Love Island. Wyspa Miłości” dostępne na IPLI uzyskały wynik ponad 10,6 miliona odtworzeń wideo i odpowiadały za ponad 30% wszystkich odtworzeń vod na IPLI w tym okresie. Na IPLI zdecydowana większość widzów tego tytułu to ludzie młodzi – ponad 50% odtworzeń wykonały osoby w wieku do 24 lat. Z aplikacji mobilnej Love Island skorzystało w tym czasie ponad 270 tys. unikalnych użytkowników i wykonali oni ponad 8,1 miliona odsłon stron w aplikacji.

 

 

The 3rd edition of “Love Island. Wyspa Miłości” is the main highlight of the spring schedule

 

The 3rd season of the reality dating show “Love Island. Wyspa Miłości”, hosted by Karolina Gilon, was again very well received by viewers. Karolina Juchniewicz and Mateusz Zacharczuk have won this edition of the show. As in the previous editions, in the show’s finale love prevailed over money. As a result, the prize of PLN 100,000 has been divided between the two participants. Average audience of each episode was nearly 800,000 in group A4+. It’s 130,000 more than in the 2nd season. The entire series attracted over 14.9 million viewers in the A4+ group, reaching a 12% market share in the commercial audience group. In comparison to previous seasons, the share in the A16-49 group has increased by more than 20%. These results have granted the show the leading position in the commercial group. In the current season, all the materials concerning “Love Island. Wyspa Miłości” available on IPLA have been viewed over 10.6 million times and represented over 30% of all VOD views on IPLA in the period discussed. The vast majority of viewers of the show on IPLA are young people – more than 50% of the materials were viewed by people under 24 years of age. During this time, the Love Island mobile application was used by over 270,000 unique users, who viewed the sites over 8.1 million times in the application.

oferta