15 września 2014
Travel Channel dołącza do Polsat Media
Od 1 września 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale Travel Channel, należącym do Scripps Networks International. Dotychczas brokerem reklamowym kanału były Atmedia.
Travel Channel to kanał z wyjątkowo szeroką i bogatą ofertę dla każdego kto lubi i chce podróżować. Programy przenoszą widzów w każdy zakątek globu, od luksusowych wyjazdów przez przygody z plecakiem, poszukiwania kulinarnych inspiracji, ekoprzyjazne wakacje, niezapomniane podróże i wiele innych! Jest jednym z najbardziej znanych i rozpoznawalnych kanałów podróżniczych w Europie, Afryce, Azji i na Bliskim Wschodzie. Kanał istnieje od 1994 roku, nadaje w 21 językach, w 130 krajach na świecie, przez 24 godziny.
„Po fantastycznych wynikach, które Polsat Media dostarczył Food Network, jest nam niezmiernie miło dodać Travel Channel do ich portfolio kanałów tematycznych. Travel Channel notuje w Polsce coraz lepsze wyniki oglądalności, a współpraca z Grupą Polsat to idealna możliwość zwiększenia popularności kanału oraz jego wyjątkowej i skierowanej do określonego odbiorcy oferty programowej.” – skomentował Andrew Grieve, wiceprezydent ds. sprzedaży, Scripps Networks UK & EMEA
„Travel Channel to kolejna stacja należąca do Scripps Networks, która dołącza do Polsat Media. Jestem przekonany, że ten niezwykle interesujący kanał podróżniczy będzie doskonałym uzupełnieniem naszego pakietu kanałów tematycznych” – uważa Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Travel Channel będzie 43 kanałem telewizyjnym w portfolio Polsat Media. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową największej telewizji internetowej IPLA, a także prowadzi sprzedaż reklam w PRN Polska.