TV Puls i PULS 2 od 1 stycznia 2021 roku w ofercie Polsat Media

10 grudnia 2020

TV Puls i PULS 2 od 1 stycznia 2021 roku w ofercie Polsat Media

Od 1 stycznia 2021 r. do oferty Polsat Media dołączy Telewizja Puls, będąca właścicielem dwóch kanałów naziemnych – TV Puls i Puls 2.

 

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów uniwersalnych TV Puls i PULS 2 z wielogodzinnym pasmem dla dzieci i rodziców  „Puls Kids”, będącym liderem na rynku w grupie 4-12 z wynikiem 14%*. Jako Grupa Telewizja Puls odnotowała wynik 6,31% **.

 

Telewizja Puls gwarantuje najlepszą rozrywkę dla każdego – w zróżnicowanej ofercie programowej obu kanałów  znajdują się m.in.: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje z wiodących studiów, produkcje własne (seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Rodzinny interes”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską.

 

Dołączenie kanałów Telewizji Puls do oferty reklamowej Polsat Media będzie istotnym elementem wzbogacającym szerokie portfolio, które od stycznia 2021 roku będzie liczyć 80 stacji.

 

Dzięki temu Polsat Media stanie się największym biurem reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (prawie 40% w grupie A16-49) oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.

 

*Nielsen, 09.03.-14.12.2020, pn-pt 06:45-19:59, bez świąt

**Nielsen, SHR 16-49, 01.01-30.11.20 

 

 

TV Puls and PULS 2 to be included in the offer of Polsat Media from 1 January 2021

 

From 1 January 2021, the offer of Polsat Media will be broadened by Telewizja Puls, which owns two terrestrial stations – TV Puls and Puls 2.

 

Telewizja Puls is the third largest commercial television in Poland, broadcaster of two national-range television channels – TV Puls and PULS 2 with an extensive family block, “Puls Kids”.

 

Telewizja Puls has the best programme offer for families, which includes: premiere blockbusters and series, the world’s best animations, documentaries and broadcasts of the greatest artistic events held in Poland.

 

The addition of Telewizja Puls channels to the Polsat Media advertising offer will be an essential element enriching its broad portfolio, which as of January 2021 will include 80 stations.

 

As a result, Polsat Media will become the largest advertising agency not only with regard to the number of channels, but also to the share in viewing rates (nearly 40% in A16-49) and the share in the TV advertising market.

 

oferta