Spicy Mobile w ofercie Polsat Media

19 kwietnia 2023

Spicy Mobile w ofercie Polsat Media

1 maja 2023 roku Polsat Media rozpocznie współpracę ze Spicy Mobile, agencją marketingu mobilnego.

 

Dzięki współpracy ze Spicy Mobile, Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem (w ofercie Polsat Media od przejęcia Interii) z nowymi zasobami pochodzącymi ze Spicy Mobile. Nowy produkt będzie oferowany pod nazwą Polsat Media Mobile.

 

Połączenie oferty Mobiem i Spicy Mobile zapewni Polsat Media kompleksową, najszerszą na rynku ofertę w zakresie strategii, kreacji, realizacji kampanii reklamowych, big data oraz marketingu aplikacji mobilnych.

 

Spicy Mobile  realizuje kampanie reklamowe o potencjale przekraczającym 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi „mobile”.

Jest m.in. twórcą platformy emisji reklam w modelu programmatic (Spicy DSP) oraz pomysłodawcą pomiaru aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych (badanie Mobience). Od 2017 r. pod honorowym patronatem IAB Polska agencja wydaje raport poświęcony marketingowi mobilnemu. 

 

 

Spicy Mobile soon to be included in Polsat Media’s offer

 

On 1 May 2023 Polsat Media will launch a cooperation with Spicy Mobile, a mobile marketing agency.

 

The cooperation with Spicy Mobile will enable Polsat Media to expand its offer in the field of mobile applications, combining the advertising area offered so far by Mobiem (in Polsat Media's offer since the acquisition of Interia) with new solutions from Spicy Mobile. The new product will be offered under the name Polsat Media Mobile.

 

Combining the services created by Mobiem and Spicy Mobile will provide Polsat Media with the most comprehensive offer on the market in the field of strategy, creation, implementation of advertising campaigns, big data and marketing of mobile applications.

 

Spicy Mobile runs advertising campaigns with a potential of over 700 million views per month and provides advanced technological and research solutions dedicated to the "mobile" channel.

The agency is, among others, the creator of the programmatic advertising platform (Spicy DSP) and the originator of Mobience study which aims at tracking user activity on mobile devices. Since 2017, Spicy Mobile has been issuing a report on mobile marketing under the patronage of IAB Polska. 

oferta