08 grudnia 2016
Ponad 6 mln widzów obejrzało 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy i ponad 1,2 mln złotych zostało zebranych dla chorych dzieci!
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadawany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało średnio 6 073 564 widzów co przełożyło się na 31,6% udziałów w grupie A4+ oraz 36,5% w grupie A16-49. Dzięki tak licznej widowni, udało się zebrać kwotę 1247.662,28 złotych. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety, smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
"Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! Ten prosty gest miał wielką moc." – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport.