Polsat umacnia pozycję lidera – jedyna stacja ze wzrostami od początku roku w grupach widzów 4+ oraz 16-59 wśród stacji Wielkiej Czwórki.

06 listopada 2025

Polsat umacnia pozycję lidera – jedyna stacja ze wzrostami od początku roku w grupach widzów 4+ oraz 16-59 wśród stacji Wielkiej Czwórki.

Polsat kolejny raz udowodnił, że jest najchętniej oglądaną stacją w Polsce.
J
ako jedyni możemy się też pochwalić wzrostami w obu grupach widzów od początku roku wśród stacji Wielkiej Czwórki (grupa 4+ wzrost + 3% i grupa 16-59 wzrost + 6%  vs rok 2024) .

Po 10 miesiącach odnotowaliśmy również rekordowy wzrost udziałów w ścisłym prime time kanału (grupa 16-59) aż o 14 proc. w ujęciu rok do roku i jesteśmy nr 1 z wynikiem 7.6% udziału w ujęciu dobowym.

Od startu jesiennej ramówki osiągnęliśmy największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej 16–59 zarówno we wrześniu, jak i w październiku – odpowiednio o 9 proc. i 5 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami rok wcześniej. W ścisłym prime time gromadzącym przed telewizorami największą liczbę wśród wszystkich widzów wzrosty te były jeszcze wyższe – odpowiednio 12 proc. i 34 proc. To dowód na to, że strategia otwierania się stacji na nowe twarze ze świata mediów, ale równocześnie umiejętny powrót do sprawdzonych i lubianych formatów w nowocześniejszej formule, trafia
w gusta najbardziej wymagających widzów.

W październiku osiągnęliśmy wynik na poziomie 9 proc. udziału w rynku w ścisłym prime time (20:00-22:59) i jesteśmy najlepsi ze wszystkich stacji w grupie 4+.

Co więcej październik przyniósł nam znakomite wyniki naszych flagowych produkcji:
8 odcinek „Tańca z Gwiazdami” osiągnął 15,6 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 18,7 proc w grupie 4+. Filmowy Mega Hit „Znachor” przyciągnął przed telewizory 17,6 proc. widzów z grupy komercyjnej, dwa ostatnio emitowane odcinki programu „Nasz Nowy Dom” – powyżej 11 proc., a finał „Ninja vs Ninja” – 9,7 proc. w tej samej grupie.

Polsat w ostatnich miesiącach wyraźnie umocnił swoją pozycję na TikToku — jego materiały regularnie trafiają do czołowych zestawień i generują wysokie zaangażowanie odbiorców.  Treści Polsatu zyskują coraz więcej odtworzeń, co przekłada się na widoczność marki w rankingu najbardziej efektywnych profili.  Synergia działań programowych i promocyjnych, a także obecność marki w środowisku social mediów wyraźnie pokazuje,   że telewizyjna marka potrafi skutecznie adaptować się do nowych kanałów cyfrowych, wykorzystywać ich potencjał i budować relację również
z młodszą publicznością.

Serdecznie dziękujemy naszym Widzom i obiecujemy, że nie zwolnimy tempa!

Moda na Polsat trwa!

 

Źródło: Nielsen Media, TG: A4+, A16-59, SHR%, styczeń - październik 2025, In-Home Consolidated +2d plus OOH Live

 

 

POLSAT STRENGTHENS ITS LEADERSHIP POSITION - THE ONLY STATION WITH YEAR-TO-DATE GROWTH IN THE 4+ AND 16-59 AUDIENCE GROUPS AMONG THE BIG FOUR.

Polsat once again proved that it is the most-watched station in Poland.

We are also the only ones to boast year-to-date increases in both audience groups among the Big Four stations (group 4+ up + 3% and group 16-59 up + 6% vs 2024) .

After 10 months, we have also recorded record share growth in the channel's strict prime time (16-59 group) of up to 14 per cent year-on-year and we are No. 1 with a 7.6 per cent share on a daily basis.

Since the start of the autumn schedule, we have achieved the highest share growth in the 16-59 commercial group in both September and October - by 9 per cent and 5 per cent respectively, compared to the same months a year earlier. In strict prime time, when most viewers watch television, these increases were even higher - 12 per cent and 34 per cent respectively. This proves that the station's strategy of inviting new people from the world of media, but at the same time skilfully returning to tried and tested and popular formats in a more modern format, appeals to the tastes of the most demanding viewers.

In October, we achieved a market share of 9 per cent in strict prime time (20:00-22:59) and we are the best of all stations in the 4+ group.

What's more, October recorded excellent results for our flagship productions:

episode 8 of 'Dancing with the Stars' reached 15.6 per cent share in the commercial group and 18.7 per cent in the 4+ group. The mega-hit film 'Znachor' (The Forgotten Love) attracted 17.6 per cent of viewers in the commercial group, the two most recently aired episodes of ‘Nasz Nowy Dom’ (Our New Home) above 11 per cent and the finale of 'Ninja vs Ninja' recorded 9.7 per cent in the same group.

Polsat has clearly strengthened its position on TikTok in recent months, with its content regularly reaching the top of the charts and generating high audience engagement.  Polsat's content is gaining more and more views, which translates into brand visibility in the ranking of the most effective profiles.  The synergy of programming and promotional activities, as well as the brand's presence in the social media, clearly shows that a TV brand is able to successfully adapt to new digital channels, exploit their potential and build a relationship with younger audiences as well.

Polsat is still in fashion!

 

 

oferta