Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.pl

01 października 2020

Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.pl

W połowie lipca Grupa Polsat sfinalizowała przejęcie spółek z Grupy Interia.pl oraz Interia.pl Media. To niezwykle istotna z punktu widzenia Grupy Polsat akwizycja, która ma na celu wzmocnienie pozycji na rynku reklamy online, a także dodatkowy kanał dystrybucji oraz monetyzacji treści produkowanych na potrzeby 34 kanałów telewizyjnych z portfolio Polsatu.

 

Grupa Interia znajduje się obecnie w pierwszej trójce krajowych graczy w Internecie, zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron oraz jest liderem pod względem dynamiki wzrostu. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 16 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon stron Grupy Interia w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Najważniejsze serwisy internetowe to interia.pl, pomponik.pl, smaker.pl, styl.pl czy deccoria.pl.

 

W związku z tą transakcją, od 1 października 2020 roku, pełna obsługa reklamowa oraz wszystkie zlecenia na zakup powierzchni reklamowej w serwisach Grupy Interia.pl będą realizowane przez Polsat Media. Jednocześnie biuro reklamy Interia.pl w aktualnym kształcie przestanie istnieć, a jego pracownicy zostaną pracownikami Polsat Media.

oferta