26 listopada 2015
Polsat Media po raz drugi z rzędu otrzymało najwyższą ogólną ocenę współpracy w rankingu biur reklamy TV w raporcie Media i Marketing Polska!
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że po raz drugi z rzędu Polsat Media otrzymało najwyższą ogólną ocenę współpracy w rankingu biur reklamy TV w corocznym badaniu przeprowadzonym przez redakcję Media i Marketing Polska.
W tegorocznym raporcie Polsat Media uzyskało najwyższe oceny w czterech spośród ośmiu wymiarów badania, przeprowadzonego przez Millward Brown. Są to: "ogólna ocena współpracy", "szybko i wyczerpująco odpowiadają na brief", "mam do nich zaufanie – dają mi poczucie bezpieczeństwa" oraz "działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii".
W zastosowanej przez magazyn MiMP pięciopunktowej skali, gdzie 5 jest oceną maksymalną, ogólna ocena Polsat Media wyniosła 4,18 (dla porównania: IDMnet – 3,89; TVP – 3,78; TVN Media – 3,78).
Wśród ankietowanych znaleźli się pracownicy domów mediowych lub agencji reklamowych odpowiedzialnych za media.