Polsat Media częścią ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz zdrowia psychicznego i przyjaznej kultury pracy – „Bliżej Siebie

10 kwietnia 2025

Polsat Media częścią ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz zdrowia psychicznego i przyjaznej kultury pracy – „Bliżej Siebie".

Celem kampanii jest zwiększanie świadomości konieczności dbania o kondycję psychiczną w środowisku pracy oraz promowanie nowoczesnego przywództwa opartego na zrozumieniu potrzeb ludzi. Jej pomysłodawcą i organizatorem jest Grupa Artemis.


Kampania realizowana jest od początku kwietnia do końca czerwca tego roku. W jej działania zaangażowane jest grono ekspertów, w tym psychologów, socjologów, trenerów, którzy od lat wspierają liderów i środowisko pracy, w tworzeniu przyjaznej kultury pracy. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się w ramach szeregu działań edukacyjno-informacyjnych, a także podczas wydarzeń i na dostępnej dla wszystkich stronie internetowej. W ramach kampanii na pracowników czeka seria webinarów oraz podcastów.


Jak co rok, zrealizowane zostanie również ogólnopolskie badanie, dzięki któremu poznamy opinie, doświadczenia i potrzeby pracowników oraz liderów. Jego głównym celem jest uchwycenie zmieniającej się percepcji sukcesu zawodowego oraz produktywności. Badanie powie również o aktualnej kondycji psychicznej osób w środowisku pracy, poruszy wątki wypalenia zawodowego i bezpieczeństwa psychologicznego, a także komunikacji i otwartości na rozmowy o zdrowiu psychicznym.

 

Polsat Media as part of a nationwide social and educational campaign for mental health and a friendly work culture – ‘Bliżej Siebie’ (Closer to Each Other).


The aim of the campaign is to raise awareness about the importance of caring for mental wellbeing in the workplace and to promote modern leadership based on understanding people’s needs. It was conceived and organised by the Artemis Group.


The campaign runs from the beginning of April until the end of June this year. It involves a group of experts, including psychologists, sociologists, trainers, who have been supporting leaders and the work environment in creating a friendly work culture for years. They share their knowledge and experience through a range of educational and informational activities, as well as at events and on a publicly accessible website. As part of the campaign, employees can look forward to a series of webinars and podcasts.


As every year, a nationwide survey will also be carried out to learn about the opinions, experiences and needs of employees and leaders. Its main objective is to capture changing perceptions of professional success and productivity. The survey will also shed light on the current mental wellbeing of people in the workplace, addressing topics such as job burnout, psychological safety, as well as communication and openness to talk about mental health.

oferta