09 października 2025
Polsat-Interia z największym zasięgiem w polskim internecie
Grupa Polsat-Interia umacnia swoją pozycję lidera wśród polskich wydawców internetowych. Zgodnie z danymi Mediapanel, we wrześniu 2025 r. serwisy odwiedziło 20,6 mln realnych użytkowników, co po raz ósmy z rzędu dało naszej grupie pierwsze miejsce w zestawieniu. Polsat -Interia została również numerem 1 na platformie mobile, osiągając zasięg 19,4 mln RU.
To nie tylko najwyższy wynik na rynku, ale także historycznie największa przewaga nad kolejnymi grupami mediowymi – 0,7 mln RU nad Grupą RAS Polska i 1,3 mln nad Grupą Wirtualna Polska.
Grupa Polsat-Interia odnotowała również bardzo dobre wyniki w kluczowych kategoriach tematycznych. Pomponik.pl utrzymuje pozycję lidera w segmencie rozrywkowym, Interia Motoryzacja kolejny miesiąc z rzędu prowadzi w kategorii automotive, a Interia Muzyka wróciła na pierwsze miejsce w zestawieniu serwisów muzycznych. Zielona Interia jest obecnie najchętniej odwiedzanym serwisem o ekologii w Polsce, a Interia Wydarzenia znalazła się na drugim miejscu w kategorii „Informacje i publicystyka”. Dużą popularnością cieszą się także nasze serwisy pogodowe – Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda – które wspólnie osiągnęły 8,2 mln RU.
Silna pozycja Grupy Polsat-Interia to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju i jakościowego dziennikarstwa. Dla reklamodawców oznacza to stabilne dotarcie do jednej z największych i najbardziej zaangażowanych grup odbiorców w polskim internecie.