Niekonwencjonalne rozwiązanie w komunikacji marketingowej łączące emisję Digital Audio z reklamą Display

09 września 2020

Niekonwencjonalne rozwiązanie w komunikacji marketingowej łączące emisję Digital Audio z reklamą Display

Polsat Media z pomocą sieci Digital AUDIOads, będącą częścią MOVIads, wystartowało z niekonwencjonalną kampanią remarketingową łączącą placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę Digital Display. Kampania dotyczyła nowej oferty jednej z największych sieci GSM w Polsce. Emisja 15 sekundowych spotów audio była jednym z elementów kampanii. Wyjątkowość zrealizowanej kampanii polegała między innymi na tym, że emitowano spoty audio wraz z klikalną planszą reklamową. Emisje realizowano na największych radiowych platformach internetowych: OPEN FM, TOK FM, TUBA FM, RADIO Zet, RMF FM oraz na serwisie streamingowym Spotify. Celem kampanii było zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców smartphonem Samsung Galaxy S10 Lite oraz Samsung Galaxy Note 10 Lite w promocyjnej ofercie „PLUS III. Sklep internetowy”. Kampania trwała od 19 czerwca do 5 lipca br. Dzięki tak szeroko zakrojonej akcji, przekaz reklamowy wyemitowany został ponad 330 tys. razy, a wskaźnik LTR (czyli odsetek wysłuchanych do końca spotów) osiągnął poziom ponad 90%. Grupę celową stanowili słuchacze, którzy mieli kontakt z reklamą audio i właśnie im wyemitowano spersonalizowaną kampanię display. Połączenie reklamy audio w Internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest to stosunkowo nowe podejście do znanych już strategii remarketingowych, stosowanych przez reklamodawców.

 

Unique marketing communications solution that combines Digital Audio with Display advertising

Polsat Media, supported by Digital AUDIOads (part of MOVIads), has kicked off an unconventional remarketing campaign combining audio placements on largest online radio platforms with Digital Display adverts. The campaign concerns the products and services offered by one of Poland’s largest mobile network operators. 15-second audio spots formed one of the campaign’s elements. Its unique nature is attributed to several factors, including the fact that the audio spots were broadcast together with a clickable advertising board. The commercials were aired on the biggest online radio platforms: OPEN FM, TOK FM, TUBA FM, RADIO Zet and RMF FM, as well as Spotify streaming platform. The aim was to promote Samsung Galaxy S10 Lite and Samsung Galaxy Note 10 Lite smartphones in “PLUS III. Sklep internetowy” special offer. The campaign ran from June 19 until July 5. The number of broadcasts exceeded 330,000, while the LTR reached over 90%. The target group was made up of those who came in contact with the audio commercial. They were shown a customized display advert. A combination of an online audio commercial with new possibilities to reach the desired audience and targeting options marks a relatively new approach to well-known remarketing strategies used by advertisers.

oferta