03 listopada 2014
Mikołajkowy Blok Reklamowy
Mikołajkowy Blok Reklamowy to od jedenastu lat wyjątkowe wydarzenie dla biura reklamy Polsat Media. Dzięki emisji specjalnego bloku reklamowego w Telewizji Polsat, a od kilku lat również w telewizji internetowej ipla, możemy pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku MBR zostanie wyemitowany 6 grudnia o godz. 18:45, tuż przed głównym wydaniem Wydarzeń.
Całkowity dochód z tej akcji przekazujemy na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat, której celem jest pomoc chorym dzieciom w dofinansowaniu ich leczenia i rehabilitacji. Przez 17 lat Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 24 179 dzieci.
Dzięki Państwa pomocy udało nam się do tej pory zebrać prawie 12 milionów złotych. Zeszłoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy przyniósł niemal 1,5 mln złotych! Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i z całego serca zachęcamy Państwa do wsparcia tej wspaniałej akcji również w tym roku.
Tradycyjnie sprzedaż reklam w Mikołajkowym Bloku Reklamowym będzie wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement. Koszt emisji 30-sekundowego spotu wynosi 1 grosz za jednego widza, który go obejrzy.
O wyjątkowym charakterze Mikołajkowego Bloku Reklamowego będzie przypominać specjalna oprawa. Od 23 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z Grupy Polsat, w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach, będą zapraszać widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo zapowiedzi będą emitowane w telewizji internetowej ipla, w ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm oraz w telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska.
Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcieli się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń gościć będzie Jarosław Gugała.
Telewizja Polsat w podziękowaniu wyemituje przynajmniej 50 spotów prezentujących logotypy wszystkich firm, które zdecydują się na wsparcie Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
1 grosz za jednego widza, który obejrzy reklamę to tak niewiele, a dzięki temu będziemy mogli pomóc najmłodszym podopiecznym Fundacji Polsat. Już po raz jedenasty liczymy na Państwa pomoc i bardzo prosimy o wsparcie tej wyjątkowej akcji.
Z poważaniem,
Zespół Polsat Media