03 sierpnia 2021
Lipiec 2021 rekordowy dla Grupy Kino Polska TV i Stopklatki
W lipcu 2021 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,71% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+13% rok do roku). Nowy rekord miesięczny ustanowił też należący do nadawcy kanał naziemny Stopklatka, który w lipcu 2021 osiągnął udział w rynku na poziomie 1,41% (+37% r/r).
Spośród wszystkich kanałów nadawcy objętych pomiarem w panelu Nielsena największy, 44-procentowy wzrost w porównaniu z lipcem 2020 roku, zanotował kanał Kino Polska – flagowa stacja w portfolio nadawcy – który w lipcu 2021 osiągnął 0,49% udziału w oglądalności widowni komercyjnej.
W lipcu 2021 roku średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV wyniósł łącznie 1,52 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% i RCH All 16-49, live; lipiec 2021
July 2021 a record month for Kino Polska TV Group and Stopklatka
In July 2021, Kino Polska TV Group achieved a 2,71% share in commercial audience, recording its best monthly result ever (+13% year-on-year). A new monthly record was also set by the broadcaster's terrestrial channel Stopklatka, which in July 2021 reached a market share of 1,41% (+37% y/y).
Of all the broadcaster's channels measured by the Nielsen panel, Kino Polska - the flagship channel in the broadcaster's portfolio - recorded the highest growth of 44% compared to July 2020, reaching a 0,49% share in commercial audience in July 2021.
In July 2021, the average daily reach of all Kino Polska TV Group channels was a total of 1,52 million viewers.
Data: Nielsen Audience Measurement; SHR% and RCH All 16-49, live; July 2021