KRÓLOWE WIECZORU I OGLĄDALNOŚCI

03 lipca 2025

KRÓLOWE WIECZORU I OGLĄDALNOŚCI

To był wieczór pełen emocji i gracji. Tegoroczny konkurs Miss Polski emitowany 29 czerwca na antenie Polsatu oczarował widzów i ponownie udowodnił, że piękno i klasa przyciągają przed ekrany jak magnes. Ponad 480 tysięcy osób w grupie komercyjnej (A16-59) śledziło transmisję gali, co oznacza wzrost średniej oglądalności (AMR) aż o 69% względem ubiegłego roku. Udział w grupie komercyjnej A16-59 wyniósł aż 8,9%. Ten wyjątkowy wynik nie tylko potwierdza rosnące zainteresowanie konkursem, ale także plasuje tegoroczną edycję na pozycji lidera wśród wyborów Miss w telewizji linearnej w ciągu ostatnich dwóch lat.

 

QUEENS OF THE EVENING AND RATINGS

It was an evening full of excitement and grace. This year’s Miss Poland contest, broadcast on June 29 on Polsat, captivated viewers and once again proved that beauty and elegance attract audiences like a magnet. Over 480,000 viewers in the commercial demographic (A16-59) watched the gala, marking an increase in average viewership (AMR) of as much as 69% compared to last year. The share in the A16-59 commercial group was as high as 8.9%. This outstanding result not only confirms the growing interest in the contest, but also places this year’s edition as the leader among beauty pageants on linear television over the past two years.

 

 

oferta