03 lipca 2025
Grupa Polsat - Interia nr 1 w Internecie w pierwszej połowie 2025 roku
Grupa Polsat - Interia liderem pierwszego półrocza 2025 roku wśród wydawców internetowych. Według badania Mediapanel internauci najczęściej wybierali portal Interia oraz serwisy Grupy Polsat Plus. Wydawca wygrał pięć razy oraz osiągnął najwyższy średniomiesięczny zasięg – 20,93 mln RU.
Pierwsze półrocze 2025 roku nasza grupa zakończyła z najlepszym wynikiem w czerwcu (20,56 mln RU), co zwiększyło jej przewagę nad pozostałymi wydawcami. Dodatkowo zdominowała rynek internetowy w Polsce. Według badania Mediapanel wydawca pięć razy zajmował najwyższe miejsce na podium. Wygrał w lutym (20,75 mln RU), marcu (21,19 mln RU), kwietniu (20,76 mln RU), maju (21,49 mln RU) oraz czerwcu (20,56 mln RU), co wygenerowało najwyższy średniomiesięczny zasięg (20,93 mln RU). Wydawca Interii oraz serwisów Grupy Polsat Plus w okresie styczeń - czerwiec 2025 roku to niekwestionowany lider na platformie mobile (średniomiesięczny zasięg 19,82 mln RU) oraz w topowych kategoriach tematycznych.
Pomponik.pl i Deccoria.pl od początku roku nieprzerwanie wygrywają w swoich kategoriach, a Zielona Interia to najczęściej wybierany serwis o ekologii w Polsce*. Średniomiesięcznie te serwisy odwiedzało kolejno – 6,07 mln RU, 3,19 mln RU i 2,94 mln RU. Z kolei Interia Motoryzacja w czerwcu została liderem w swojej kategorii z wynikiem 4,29 mln. Grupa Polsat - Interia zakończyła pierwsze półrocze 2025 roku jako lider wydawców serwisów pogodowych. Średniomiesięcznie z prognoz Interia Pogoda i Twoja Pogoda korzystało 8,40 mln internautów (RU). Wydawca zwyciężył także w kategorii „Nauka i Technologia”. Jego serwisy, w tym m.in. Interia Geekweek, Zielona Interia i Antyweb.pl generowały każdego miesiąca średni zasięg na poziomie 5,77 mln RU.
*W rankingu ekologicznym są uwzględniane serwisy, które prezentują wyłącznie materiały o tematyce ekologicznej i przyrodniczej.
POLSAT-INTERIA GROUP AS NO 1 IN THE FIRST HALF OF 2025
The Polsat-Interia Group is the leader of the first half of 2025 among online publishers. According to a Mediapanel survey, internet users most often chose the Interia portal and the Polsat Plus Group websites. The publisher won five times and achieved the highest average monthly reach with 20.93 million RUs.
Our group ended the first half of 2025 with its best result in June (20.56 million RUs), giving it even a better edge over the other publishers. In addition, it dominated the online market in Poland. According to a Mediapanel survey, the publisher took the top spot on the podium five times. It won in February (20.75 million RUs), March (21.19 million RUs), April (20.76 million RUs), May (21.49 million RUs) and June (20.56 million RUs), generating the highest average monthly reach (20.93 million RUs). Between January and June 2025, the publisher of Interia and the Polsat Plus Group’s websites was the undisputed leader on the mobile platform (average monthly reach of 19.82 million RUs) and in the top thematic categories.
Pomponik.pl and Deccoria.pl continuously won in their categories from the beginning of the year and Zielona Interia (Green Interia) was the most popular website about environmental protection in Poland*. Monthly, these sites were visited, on average, by 6.07 million RUs, 3.19 million RUs and 2.94 million RUs respectively. Interia Motoryzacja, in turn, became the leader in its category in June with 4.29 million. The Polsat-Interia Group closed the first half of 2025 as the leader of weather-related websites. On average, 8.40 million internet users (RUs) accessed weather forecasts from Interia Pogoda and Twoja Pogoda each month. The publisher also came out on top in the “Science and Technology” category. Its sites, including Interia Geekweek, Zielona Interia, and Antyweb.pl, generated an average monthly reach of 5.77 million real users (RUs).
*The environmental ranking includes only websites that exclusively feature content focused on ecological and nature-related topics.