04 kwietnia 2025
Grupa Polsat - Interia liderem Internetu w I kwartale 2025 roku
Grupa Polsat – Interia kontynuuje zwycięski trend z ubiegłego roku. Według badań Mediapanelu w 2025 roku dwukrotnie była największym internetowym wydawcą w Polsce. Wygenerowała także najwyższy średni miesięczny zasięg (20,93 mln RU) w I kwartale 2025 roku.
Grupa Polsat – Interia całkowicie zdominowała platformę mobile w I kwartale 2025 roku. Wydawca od początku roku zajmuje pozycję lidera w tej kategorii. Był nr 1 w styczniu (19,90 mln RU), lutym (19,67 mln RU) i marcu (20,01 mln RU). Osiągnął także najwyższy średniomiesięczny zasięg (19,86 mln RU).
Wydawca w I kwartale 2025 roku potwierdził swoją przewagę w pięciu kategoriach tematycznych. Pomponik.pl od początku roku jest liderem w show-biznesie. Wyprzedza m.in. serwisy Plejada.pl, Fakt.pl i Pudelek.pl. Według badań Mediapanelu Pomponik.pl w styczniu i marcu jako jedyny w kategorii „Plotki, życie gwiazd” przekroczył barierę 6 mln RU.
Zielona Interia jest w I kwartale 2025 roku najczęściej odwiedzanym serwisem ekologicznym w Polsce. Według badań Mediapanelu odwiedziło ją 3,00 mln internautów (RU) w styczniu, 2,56 mln RU w lutym i 2,90 mln RU w marcu. Deccoria.pl z kolei zakończyła I kwartał 2025 roku na pozycji lidera w kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”. Średniomiesięcznie z porad i materiałów serwisu Interii korzystało 3,42 mln RU.
Grupa Polsat – Interia utrzymuje od początku roku pozycję nr 1 wśród wydawców serwisów pogodowych (Interia Pogoda i Twoja Pogoda). Jej prognozy średnio w miesiącu przyciągały 7,68 mln internautów (RU). Wydawca m.in. serwisów Interia Geekweek, Zielona Interia oraz Antyweb.pl wygrał także w kategorii „Nauka i Technologia”. Triumfował w styczniu i marcu osiągając łączny zasięg na poziomie kolejno 5,43 mln RU i 6,18 mln RU.
Polsat-Interia Group as the internet leader in Q1 2025
The Polsat-Interia Group continues the winning streak of last year. According to Mediapanel research, it has been the largest online publisher in Poland twice in 2025. It also generated the highest average monthly reach (20.93 million RUs) in Q1 2025.
The Polsat-Interia Group completely dominated the mobile platform in Q1 2025. The publisher has been in a leading position in this category since the beginning of the year. It hit the top ratings in January (19.90 million RUs), February (19.67 million RUs) and March (20.01 million RUs). It also achieved the highest average monthly reach (19.86 million RUs).
In Q1 2025, the publisher asserted its lead in five thematic categories. Pomponik.pl has been the leader in show business since the beginning of the year. It is ahead of Plejada.pl, Fakt.pl and Pudelek.pl, among others. According to Mediapanel research, Pomponik.pl was the only site in the ‘Gossip, Celebrity Life’ category to cross the 6 million RUs barrier in January and March.
Zielona Interia (Green Interia) was the most frequently visited environmental site in Poland in Q1 2025. Mediapanel research shows that it was viewed by 3.00 million internet users (RUs) in January, 2.56 million RUs in February and 2.90 million RUs in March. Deccoria.pl, in turn, ended Q1 2025 in the leading position in the ‘Interior Design and Garden’ category. On average, 3.42 million RUs per month used Interia’s advice and content.
The Polsat-Interia Group has maintained its number one position among publishers of weather websites (Interia Pogoda and Twoja Pogoda) since the beginning of the year. Its forecasts attracted an average of 7.68 million internet users (RUs) per month. The publisher of Interia Geekweek, Zielona Interia and Antyweb.pl, among others, also won in the ‘Science and Technology’ category. It triumphed in January and March, achieving a total reach of 5.43 million RUs and 6.18 million RUs respectively.