Embedding na IPLA.TV - Nowość w ofercie Polsat Media Online

10 grudnia 2020

Embedding na IPLA.TV - Nowość w ofercie Polsat Media Online

Polsat Media jako pierwsze na polskim rynku oferuje unikalną metodę nakładania cyfrowych obiektów w procesie postprodukcji najlepszych filmów i seriali z grupy Cyfrowy Polsat. Przełomowa technologia zwana embeddingiem, umożliwia klientom Polsat Media dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do potężnej grupy użytkowników serwisu ipla.tv.

 

Embedding umożliwia postprodukcyjne wyeksponowanie produktów, usług lub marek na billbordach, plakatach i innych elementach scenografii materiału wideo. Jest to innowacyjny sposób lokowania, który w naturalny i niezauważalny dla ludzkiego oka sposób, wpisuje reklamowe produkty w nowe środowisko – oryginalną scenografię realizacji filmowej. Dzięki temu, widzowie ipla.tv mogą śledzić historie serialowych i filmowych bohaterów w otoczeniu uzupełnionym reklamami, które tworzą naturalną symbiozę z przekazem audycji. W ten przełomowy sposób, technologia embeddingu cyfrowego wpływa pozytywnie na odbiór reklam i reklamowanych produktów. Dodatkowo, łatwość i szybkość technologii nowego produktu idealnie wpisuje się w oczekiwania dynamicznie zmieniającego się środowiska reklamy online.

 

 

Embedding on IPLA.TV - A new feature offered by Polsat Media Online

 

Polsat Media Advertising Agency in cooperation with with Whisper Media presents a new video product in its digital offer. Polsat Media is the first media group in Poland to offer its innovation-hungry clients a unique method of embedding digital objects in the process of post-production of the best films and series of Cyfrowy Polsat. The breakthrough technology of digital embedding allows the clients of Polsat Media to reach an enormous group of IPLA.TV users with their advertising message.

 

In a way that is natural and imperceptible to the human eye, embedding places advertised products in a new environment – the original scenography of a film or a series. From now on, IPLA.TV viewers will be able to watch the adventures of their favourite characters in a surrounding complemented with advertisements that create a natural symbiosis with the programme. In this ground-breaking way, the technology of digital embedding will positively influence the perception of advertisements and advertised products. Furthermore, the ease of use of the technology fully meets the expectations of the dynamically changing online advertising environment.

oferta