12. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało prawie 7,2 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 mln złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

07 grudnia 2015

12. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało prawie 7,2 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 mln złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.

Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 36,3% widzów w grupie A4+. Dzięki tak licznej widowni, udało się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! Cała suma zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.

„Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem!" – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.

 

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się w tym roku wesprzeć naszą akcję! 

oferta