07 grudnia 2015
12. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało prawie 7,2 mln widzów! Zebraliśmy ponad 1,5 mln złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 36,3% widzów w grupie A4+. Dzięki tak licznej widowni, udało się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! Cała suma zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
„Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem!" – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.
Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się w tym roku wesprzeć naszą akcję!