100 kanałów telewizyjnych w ofercie Polsat Media!

29 września 2025

100 kanałów telewizyjnych w ofercie Polsat Media!

Od września biuro reklamy Polsat Media powiększyło swoje portfolio do 100 kanałów telewizyjnych. To efekt współpracy z kanałami Grupy Polsat Plus oraz stacjami partnerskimi, które zdecydowały się powierzyć sprzedaż czasu reklamowego właśnie Polsat Media.

„To dla nas dowód uznania partnerów i jednocześnie potwierdzenie, że nasza oferta odpowiada na realne potrzeby rynku. Współpraca Polsat Media z nadawcami rozwijała się stopniowo. Przez ten czas wzmacnialiśmy relacje i zdobywaliśmy zaufanie, które pozwala nam rozwijać portfolio do dziś” – podkreśla Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka, członek zarządu i commercial director w Polsat Media..

Pierwszym międzynarodowym nadawcą, który dołączył do oferty Polsat Media w 2012 roku i nadal jest jej częścią, był A+E Networks (obecnie Hearts Networks). Rok później portfolio wzbogaciły kanały z grupy Viasat World oraz BBC Studios. W kolejnych latach dołączali następni partnerzy, zarówno ci, którzy wcześniej współpracowali z innymi biurami reklamy, jak i nowi nadawcy, którzy zdecydowali się nawiązać współpracę z Polsat Media.

„W historii działalności naszego biura było wiele kluczowych momentów. Za jedno z nich możemy uznać rozpoczęcie współpracy z Telewizją Puls w 2021 roku, które wzmocniło nasze portfolio, a także dołączenie całej Grupy CANAL+ Polska, co znacząco poszerzyło naszą ofertę” – dodaje Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka.

Ważnym elementem rozwiązań reklamowych Polsat Media są również rodzime kanały Grupy Polsat Plus. To one od lat stanowią fundament oferty i dynamicznie się rozwijają. Powstają nowe stacje odpowiadające potrzebom widzów w obszarze rozrywki, sportu czy programów tematycznych. Dzięki temu oferta staje się coraz bogatsza, a Polsat Media może proponować reklamodawcom coraz szersze możliwości dotarcia do swoich odbiorców.

Od początku roku, we współpracy z partnerami biznesowymi, Polsat Media osiągnęło szereg sukcesów, które dodatkowo wzmocniły pozycję biura na rynku. Do obsługi brokerskiej dołączyły m.in.: Polsat Film 2, Polsat Reality, Polsat X, FilmBox Premium HD, Canal+ Extra2 oraz Telewizja TVT.

Polsat Media rozwija również swoją ofertę mediów nietelewizyjnych. Interia, która dołączyła do portfolio w 2020 roku, z sukcesem utrzymuje pozycję lidera wśród polskich wydawców internetowych. Portal i serwisy biją rekordy popularności, osiągając w sierpniu 2025 roku  średniomiesięczny zasięg – 19,9 mln RU (Mediapanel). Dynamicznie rozwija się również oferta Polsat Media AdScreen, obejmująca blisko 20 tysięcy ekranów w ponad 1000 lokalizacjach. W tym roku uruchomiono kolejny superscreen przy Dworcu Głównym w Poznaniu. Dzięki synergii telewizji, digitalu i DOOH Polsat Media oferuje reklamodawcom kampanie multiscreen – od szerokozasięgowych działań budujących wizerunek po precyzyjne kampanie efektywnościowe.

 

oferta