29 września 2025
100 kanałów telewizyjnych w ofercie Polsat Media!
Od września biuro reklamy Polsat Media powiększyło swoje portfolio do 100 kanałów telewizyjnych. To efekt współpracy z kanałami Grupy Polsat Plus oraz stacjami partnerskimi, które zdecydowały się powierzyć sprzedaż czasu reklamowego właśnie Polsat Media.
„To dla nas dowód uznania partnerów i jednocześnie potwierdzenie, że nasza oferta odpowiada na realne potrzeby rynku. Współpraca Polsat Media z nadawcami rozwijała się stopniowo. Przez ten czas wzmacnialiśmy relacje i zdobywaliśmy zaufanie, które pozwala nam rozwijać portfolio do dziś” – podkreśla Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka, członek zarządu i commercial director w Polsat Media..
Pierwszym międzynarodowym nadawcą, który dołączył do oferty Polsat Media w 2012 roku i nadal jest jej częścią, był A+E Networks (obecnie Hearts Networks). Rok później portfolio wzbogaciły kanały z grupy Viasat World oraz BBC Studios. W kolejnych latach dołączali następni partnerzy, zarówno ci, którzy wcześniej współpracowali z innymi biurami reklamy, jak i nowi nadawcy, którzy zdecydowali się nawiązać współpracę z Polsat Media.
„W historii działalności naszego biura było wiele kluczowych momentów. Za jedno z nich możemy uznać rozpoczęcie współpracy z Telewizją Puls w 2021 roku, które wzmocniło nasze portfolio, a także dołączenie całej Grupy CANAL+ Polska, co znacząco poszerzyło naszą ofertę” – dodaje Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka.
Ważnym elementem rozwiązań reklamowych Polsat Media są również rodzime kanały Grupy Polsat Plus. To one od lat stanowią fundament oferty i dynamicznie się rozwijają. Powstają nowe stacje odpowiadające potrzebom widzów w obszarze rozrywki, sportu czy programów tematycznych. Dzięki temu oferta staje się coraz bogatsza, a Polsat Media może proponować reklamodawcom coraz szersze możliwości dotarcia do swoich odbiorców.
Od początku roku, we współpracy z partnerami biznesowymi, Polsat Media osiągnęło szereg sukcesów, które dodatkowo wzmocniły pozycję biura na rynku. Do obsługi brokerskiej dołączyły m.in.: Polsat Film 2, Polsat Reality, Polsat X, FilmBox Premium HD, Canal+ Extra2 oraz Telewizja TVT.
Polsat Media rozwija również swoją ofertę mediów nietelewizyjnych. Interia, która dołączyła do portfolio w 2020 roku, z sukcesem utrzymuje pozycję lidera wśród polskich wydawców internetowych. Portal i serwisy biją rekordy popularności, osiągając w sierpniu 2025 roku średniomiesięczny zasięg – 19,9 mln RU (Mediapanel). Dynamicznie rozwija się również oferta Polsat Media AdScreen, obejmująca blisko 20 tysięcy ekranów w ponad 1000 lokalizacjach. W tym roku uruchomiono kolejny superscreen przy Dworcu Głównym w Poznaniu. Dzięki synergii telewizji, digitalu i DOOH Polsat Media oferuje reklamodawcom kampanie multiscreen – od szerokozasięgowych działań budujących wizerunek po precyzyjne kampanie efektywnościowe.
100 TV CHANNELS ON OFFER FROM POLSAT MEDIA!
Since September, Polsat Media advertising office has increased its portfolio to 100 TV channels. This is the result of cooperation of Polsat Plus Group with the channels and partner stations, who have decided to entrust the sale of advertising time to Polsat Media.
Since the beginning of the year, in cooperation with our business partners, Polsat Media have achieved a number of successes that have further strengthened the office's position in the market. Our brokerage services have expanded to include the following stations, among others: Polsat Film 2, Polsat Reality, Polsat X, FilmBox Premium HD, Canal+ Extra2 and TVT Television.
Polsat Media is also developing its non-television media offering. Interia, which was included in the portfolio in 2020, successfully maintains its leading position among Polish online broadcasters. The portal and websites are breaking popularity records, achieving an average monthly reach of 19.9 million RU (Mediapanel) in August 2025. The Polsat Media AdScreen offer is also developing dynamically, with nearly 20,000 screens in over 1,000 locations. This year saw the launch of another superscreen at the Poznań Central Station. Thanks to the synergy of TV, digital and DOOH, Polsat Media offers advertisers multiscreen campaigns - from wide-ranging image-building activities to precise performance campaigns.
