oferta

Telewizja

Biuro reklamy Polsat Media to portfolio 64 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Dla naszych klientów realizujemy kampanie reklamowe, kampanie sponsoringowe oraz „szyte na miarę” projekty specjalne. Nasze kanały tematyczne to niemal 17,5 proc. udziału w oglądalności w grupie Wszyscy 16-49. W naszej ofercie znajdują się kanały o tematyce lifestylowej dla kobiet i mężczyzn, kanały sportowe, kanały filmowe, kanały informacyjne, kanały ogólnorozrywkowe oraz kanały dziecięce.

Internet

Polsat Media oferuje swoim klientom możliwości reklamowe w internecie za pośrednictwem IPLA - największej telewizji internetowej  w Polsce, z ponad 3 mln użytkowników.

Polsat Media AdTube

Polsat Media AdTube to platforma zrzeszająca popularnych twórców internetowych, którzy w niezwykle skuteczny sposób budują wokół siebie grupę lojalnych i zaangażowanych odbiorców, dzieląc się z nimi swoimi pasjami i zainteresowaniami. Dzięki swojej charyzmie oraz więzi wytworzonej z widzami, rekomendacje influencerów często potrafią przewyższyć rezultatami niejedną zasięgową kampanię. Twórcy skupieni wokół platformy Polsat Media AdTube są trendsetterami, których zdanie nierzadko traktowane jest jak opinia eksperta. Działania z ich udziałem wzbogacają przekaz tradycyjnych mediów, stając się nierozłącznym elementem działań marketingowych.

Radio

Polsat Media oferuje swoim klientom możliwości reklamowe w radio za pośrednictwem ponadregionalnej stacji Muzo.fm, która jest dostępna w 11 największych polskich miastach. W ofercie stacji znajduje się świetna muzyka oraz rozbudowane serwisy newsowo-biznesowe. MUZO.fm powstało w miejsce istniejącego 12 lat radia PiN, które 25 września 2014 roku zakończyło emisję premierowych audycji.

Polsat Media AdScreen

Polsat Media AdScreen to produkt w ofercie Polsat Media, łączący ekrany należące do Screen Network oraz sieć PRN. W skład wchodzą ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.