in-store:Polsat Media AdScreen

W skład Polsat Media AdScreen wchodza ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.

Ekrany LED City cechuje najwyższy poziom jakości – każdy z nich posiada powierzchnię obrazu cyfrowego 46m2. Jest to największa, ustandaryzowana sieć ekranów LED City w Europie. Ekrany Indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach – Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce.

W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED - ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych w oparciu o własną platformę technologiczną Digital Signage. Reklamy będą zarządzane on-line z możliwością dopasowania preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji. Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network.

 

 

oferta