Polsat Media tworzy nową platformę dla influencerów

10 kwietnia 2017

Polsat Media tworzy nową platformę dla influencerów

11 kwietnia 2017 r. biuro reklamy Polsat Media dołączyło do swojej oferty platformę dla influencerów o nazwie Polsat Media AdTube, która powstała we współpracy z agencją Golden Coil.

Polsat Media AdTube to platforma zrzeszająca 18 popularnych twórców treści video w internecie. Wśród nich są między innymi Naruciak, którego kanał na youtube subskrybuje niemal 1,3 mln widzów, Gimper, który skupia wokół siebie największą i najbardziej aktywną grupę fanów na FB – ponad 200 tys. oraz Mandzio, którego filmy na youtube łącznie odtworzono ponad 400 mln razy.

„Influencerzy są coraz bardziej istotnym elementem skutecznej strategii marketingowej i chcemy być obecni również w tym segmencie. W perspektywie kolejnych 3 lat planujemy mocno rozwijać platformę Polsat Media AdTube, jako produkt reklamowy z naszej oferty” – uważa Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.

Stworzenie platformy Polsat Media Adtube jest kolejnym elementem rozwoju oferty i realizacji strategii biura reklamy Polsat Media, kładącej szczególny nacisk na segment lokowania produktów i akcji niestandardowych, sponsoringu oraz eventów.

oferta