Polsat Media Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 w raporcie Media i Marketing Polska

27 listopada 2017

Polsat Media Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 w raporcie Media i Marketing Polska

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Polsat Media zostało uznane Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 Roku w raporcie opublikowanym przez Media i Marketing Polska.

Otrzymaliśmy najwyższą oceną spośród wszystkich biur z rynku telewizyjnego. W badaniu przeprowadzonym przez Kantar MillwardBrown respondenci podkreślali, że Polsat Media szybko i wyczerpująco odpowiada na brief, a przede wszystkim budzi zaufanie i daje poczucie bezpieczeństwa. Mamy opinię solidnego partnera, którego oferta jest dokładnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb naszych klientów. Co najważniejsze – w większości badanych obszarów wypadliśmy lepiej niż w ubiegłym roku (w szczególności: „oferują atrakcyjne formaty i rozwiązania” oraz „profesjonalnie obsługują kampanie internetowe”), a niemal wszystkie wyniki są wyższe niż średnia rynkowa!

 

Wśród ankietowanych znaleźli się pracownicy domów mediowych lub agencji reklamowych odpowiedzialnych za media.

oferta